wtorek, 23 października 2012

Dla ciebie się zmienię cz 3

                                                           Dla Ciebie się zmienię cz 3

Nadszedł dzień egzaminu , uczyłam się tak długo że mam nadzieję że sie uda .
Teraz jedyne co pozostało to błagać Boga o pomoc .
Mam nadzieję że jak Z Rei-kunem przyjadę tutaj z powrotem to że wszyscy mi wybaczą ,
wiem że to raczej nie możliwe , potraktowałam ich okrutnie .
Jednak mam nadzieję , to wszystko co mi pozostało .
Okey , Zaczynamy !
_________________________________________________
 Tak , nareszcie ogłoszenie wyników ! 
Proszę , proszę , proszę !
-Witajcie uczniowie , jako iż jestem dyrektorem postanowiłem że osobiście na apelu powiem wam wyniki testu . Nie wszyscy pewnie wiecie że osoba która otrzyma najlepszy wynik pojedzie do Tokio , Rei-kun był tą osobą kilka miesięcy temu . Komu trafi się ta szansa ?
-...
-Wiec , Rika-chan z klasy 1 b ! GRATULACJE JEDZIESZ DO TOKIO!!
-Tak ! Tak ! Tak! To ja ! Lecę do Tokio!!!

_______________________________________________________________________________
Nadszedł ten dzień , to już dzisiaj , dzisiaj spotkam Rei-kuna !
Czekaj na mnie! 
-Rika-chan dolecieliśmy .
-To dobrze .
-Chodź zaprowadzę cię do twojej szkoły.
-Tak! Nie mogę się doczekać!
_______________________________________________________________________
-To tutaj Akademik Lokokoto .
-Dobrze ! Dziękuję sama dam sobie radę !
-Dobrze , trzymaj się !
-Tak , jasne .
____________________________________________________________
Musze znaleźć Rei-kuna !
O! Tam jest! Tka długo na to czekałam ! Tyle sie uczyłam !
Teraz wiem ze było warto!
-Rei-Kun!!!!!!!!!!!!!

-Rika?!
-Cieszysz sie na mój widok?
-C-co ty tu robisz ?
(przy nas zrobił się straszny tłum , przyszli wszyscy studenci i okrążyli nas uważnie przysłuchując)
-Przyleciałam do ciebie !
-Po co to zrobiłaś?
-J-ja muszę ci coś powiedzieć.
-Co , jest tak ważnego ?
-Więc Rei-kun ja..
-...
-K-kocham cię !
(Wszyscy dookoła nas zaczęli wydawać sie bardzo zaangażowani i ździwieni )
-Rika-chan..
W-wybacz..
-Rei-kun?
-W-wybacz..Rika-chan
-T-tylko tyle masz mi do powiedzenia?! 
Zdajesz sobie sprawę co musiałam zrobić i ile poświęcić by tu teraz być?!
-Jak widzisz twój trud był nie potrzebny..
-N-nie!
-...?
-Ty-ty nie jesteś Rei-kunem którego kocham! Co z nim zrobiłeś?!

-S-spadaj z tond po coś tu wogle przyjechała?! Nie wystarczy że musiałem uciec przed tobą aż tu?!
Jeszcze tutaj musiałaś się pojawić ?!
Zniknij z mojego życia !
Najlepiej na zawszę !
-J-jak sobie życzysz Rei-kun!!!
____________________________________________________________________
Rika uciekła , była załamana ..
Co ja zrobiłem ? W przypływie paniki powiedziałem jej to wszystko , a to przecież kłamstwo!
Ja tak bardzo kocham Rikę !
Ona zawsze bierze na poważnie takie słowa!
O...nie!
Powiedziałem jej żeby zniknęła , czy ona ...?!
Rika !!!!!!!!!!!!!!!
_________________________________________________________________
(Stoi na barierce mostu )
Więc , Rei-kun mnie nie kocha co ?
Hahaha , to takie śmieszne .
Poświęciłam wszystko , rodzine , przyjaciół , rozrywkę , to wszystko..
A on.. mnie nie kocha?
No tak , mogłam to przewidzieć .
Ale ja i tak bardzo kocham Rei-kuna ,
pomyśleć że uczył się bo chciał ode mnie uciec..
Niepotrzebnie się narzucam , chciałeś żebym znikneła , prawda?
No to żegnaj .
(próbuje skoczyć gdy naglę zatrzymuje się wisząc gdyż Rei złapał jej szalik i trzymał mocno)
-Rei-kun ?
-Rika nie!
-..?
-Nie pozwolę ci!
-Ale mówiłeś ..
-To kłamstwo!
-Huh?
-Powiedziałem to w przypływie paniki!
Ja zawszę , zawszę , zawsze chciałem być przy tobie !
Zawszę robiłem co mogłem byś mnie lubiła .
Uczyłem sie by ci zainponować i kiedyś wrócić do ciebie z dobrą pracą i założyć rodzinę !
Rika ja naprawdę cię kocham!
Zostań!
-Rei-kun , ja zawsze , zawsze , zawsze chciałam to usłyszeć wiesz?
-Wiec co ty na to Rika ?
Będziemy zyć razem na zawsze ?
-Jasne !
Kocham cię Rei-kun.
(Szalik odwiązał się i Rika , spadła )

-Rika!!!
-Kocham cie ...
Rei-kun...
To sie nie zmieni...
nigdy..
(plusk)
-RIKAAA!!!!!
RIKA! 
ŻYJESZ?!
RIKA?!
Nie .. nie .. nie !
To moja wina !
Rika!
Przepraszam !
Rika!!!
________________________________________________________________
Niestety , nasza Rika nie przeżyła , Rei załamał się , porzucił naukę i nigdy się nie zakochał.
_________________________________________________________________
To już koniec ,,Dla ciebie się zmienię "
Mam nadzieję że sie podobało.
Starałam się by było dobrze , jednak dopiero zaczynam pisac .
Wszelkie rady mile widziane .
Dzięki za komy i za czytanie .
Bay.
Do następnej opowiastki
-Aga-chan



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz