wtorek, 16 października 2012

Dla ciebie się zmienię cz. 2

 Cześć... proszę komentujcie..



                                                      ,,Dla ciebie się zmienię '' cz.2


   Okey! To zaczynamy nowy dzień , dzisiaj miałam iść do parku z przyjaciółkami , jednak odwołam to. Muszę się uczyć.
Ok zaczynamy!
Niedługo będę z tobą Rei-kun ...


-Rika-chan tu jesteś!
-Oh.. Karin-chan
-Cz-czekaj Rika co ty robisz?
-Uczę się !
-Nie podobne do ciebie.
-Cicho bądź
-Rika-chan przestań!
-Karin-chan co do wyjścia do parku , to nie idę będę się uczyć /. O i najlepiej jak byś ty i reszta naszej paczki przestała sie do mnie odzywać i dała mi spokój ! 
-Rika-chan ja cię już nie poznaje! Jak sobie życzysz księżniczko! 
 Karin-chan przy wyjściu trzasnęła drzwiami . Widać że była smutna , jej długie białe włosy świeciły a oczy pięknie świeciły , było widać ze chce jej się płakać. Ale to już nie mój problem.





Tak gdy zrozumiałam że przesadziłam , i poszłam przeprosić Karin usłyszałam rozmowę jej i Loli-chan . Po niej odechciało mi się przepraszać i zrozumiałam ze muszę się uczyć.. Przykro mi zostawiać Karin bo kocham ją jak siostrę , jednak ja.. po prostu muszę odzyskac Rei-kuna to jest teraz najważniejsze ..,. nauka .
Ah tak ta rozmowa brzmiała tak:
-Wow Karin ! Co sie stało?!
-Rika ona jest nie do poznania , powiedziała że musi się uczyć i my mamy wszyscy się od niej odwalić .
Powiedziała też że ma nas dość i mamy sie do niej nie odzywać.
-Rika tak powiedziała?! Nie wieżę !
-...
-Karin naprawdę mi przykro , wiem że była to twoja najlepsza przyjaciółka ...
-Była , ale to już przeszłość! 
-Karin...

 Sami już widzicie że Karin mnie nienawidzi  cóż , jej problem .

*dzwonek *
O dzwonek , idę uczyć się do domu.


*w domu*
-Córciu , widzę że się uczysz nie chciała bym ci przeszkadzać ale..
-To nie przeszkadzaj . Wyjdź proszę .
-Rika , porozmawiaj ze mną , co się dzieje? Dlaczego nic nie robisz poza nauką ?
-Mam swoje powody , muszę pojechać do Toki a żeby tam sie dostać muszę mieć najlepszy wynik na teście .
-Córko pojedź ze mną na zakupy przyda mi się pomoc .
-Wybacz mamo , uczę się . Nie przeszkadzaj mi.
-Cóż dobrze , dziękuję córko ..
Mama wyszła z mojego pokoju dość normalnie jednak można było wyczuć w jej głosie smutek . Niestety nie mam na to czasu muszę się uczyć .

Nareszcie po trzech miesiącach ciągłej nauki  nadszedł dzień egzaminów !
Licze na siebie !

______________________________________
Cz 3 . juz niedługo. 
Komentujcie!!! ;D

2 komentarze:

  1. Też bym chciała tak pisać ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki , ale nie uważam że jestem w tym dobra :)
    Piszę bo lubię :D
    Na pewno też jesteś w tym dobra , trzeba mieć tylko pomysł :)

    OdpowiedzUsuń